2012年4月17日 星期二

Vil du lære kinesisk?



Jeg kommer fra Taiwan, og mandarin kinesisk er mitt morsmål.
I Taiwan jobbet jeg med å undervise engelsk. Nå vil jeg gjerne lære bort kinesisk til folk i Norge.
Jeg kan tilby privat- og gruppeundervisning til alle som ønsker å lære, uansett hvilket nivå du eller dere er på. Vi avtaler når og hvor ofte du ønsker undervisning. Vi kan også jobbe online via Skype.

Første undervisningstime er gratis! Deretter som følger:

  • 1 til 5 timer - 175 nok per time
  • 6 til 10 timer - 150 nok per time
Prisene gjelder for en-til-en undervisning. Pris for grupper etter avtale. En undervisningstime er 50 minutter. 


Jeg kan også gi en innføring i kinesisk te-kultur og kinesisk kaligrafi.



         For spørsmål, kontakt meg på: yutingenge@gmail.com


沒有留言:

張貼留言